Administrasjon av ansatte
Bemanningsadministrasjon på Stord
For bedrifter med flere ansatte på Stord tilbyr vi full administrativ støtte, slik at dere slipper å ha en egen koordinator på stedet.
Boligtildeling – Vi skaffer og administrerer boliger til deres ansatte.
Effektiv Kommunikasjon – Vi er bindeleddet mellom bedriften, ansatte og utleiere.
Logistikk & Support – Vi håndterer renhold, vedlikehold, internett og andre praktiske behov.
Lokal Ekspertise – Vår kjennskap til Stord sikrer en smidig og problemfri opplevelse.
Tidsbesparende – La din bedrift fokusere på sin kjernevirksomhet – vi tar oss av resten.
Vi gjør bemanningsadministrasjon enkelt – ta kontakt med oss i dag!

Hvordan vi gjør utleie problemfritt
-
Praktiske tjenester som regelmessig rengjøring, concierge og 24-timers kundeservice er tilgjengelig mens du leier en leilighet hos oss.
-
Våre leiligheter av høy standard er fullt møblerte, og vi tilbyr selvbetjent innsjekking - for en effektiv og komfortabel leieopplevelse.
-
Automatiserte prosesser for å holde deg oppdatert på utviklingen
Lei en leilighet med oss
Fyll ut skjemaet for å begynne å leie leilighet hos oss